نمایش الگوی پیشرفت در نمایشگاه نفت

نمایشگاه نفت امسال رونقی چشم‌گیرتر از نمایشگاه‌های ۳ سال اخیر داشت. بسیاری از شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت که بنا به دلایلی چون همه‌گیری کرونا از حضور در نمایشگاه پرهیز کرده بودند، بار دیگر در نمایشگاه امسال حاضر شدند و شمار بازدیدکنندگان نیز بر اساس اعلام ستاد برگزاری، افزایش داشت و البته ملموس بود.
پارس ایزوتوپ-صنعتی در نمایشگاه امسال، قطعه‌ای از یک پلنت پتروشیمی را در غرفة خود نصب کرد و تجهیزات رادیومتریک تولیدی خود را بر خط لوله و مخزن این پلنت به نمایش گذاشت. یکی از این تجهیزها، جریان‌سنج / غلظت‌سنج هسته‌ای بود که جدیدترین محصول شرکت است و برای اولین بار در این نمایشگاه، از آن رونمایی شد. بسیاری از جلسات فنی برگزار شده در غرفه، به شرح و توضیح این محصول مربوط بود.
پارس ایزوتوپ-صنعتی، خواسته و ناخواسته به الگوی پیشرفت در تولید محصولات رادیومتریک بدل شده است. روند حضور در نمایشگاه‌های نفت در ۹ سال اخیر، شاهدی بر این ادعاست. سبد محصولات شرکت در هر نمایشگاه، محصولی جدید به خود دیده است و این‌گونه است که انواع چشمه‌های رادیواکتیو و تجهیزات رادیومتریک برای سطح‌سنجی، چگالی‌سنجی و غلظت‌سنجی که مورد نیاز صنایع است، در سبد محصولات شرکت به چشم می‌خورد.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
https://parsisotope-industrial.com/p/10566

لینک کوتاه

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

پارس ایزوتوپ-صنعتی در شبکه‌های اجتماعی:

Telegram
LinkedIn
فهرست